• jest międzynarodową kartą płatniczą z mikroprocesorem w standardzie EMV, którą można posługiwać się w Polsce i za granicą,
• jest kartą zbliżeniową, dzięki której możliwie jest dokonywanie szybkich płatności do określonej kwoty, jedynie poprzez zbliżenie karty do specjalnego czytnika – bez konieczności podawania jej sprzedawcy czy też wkładania jej do czytnika dla kart z mikroprocesorem,
• daje możliwość ustalenia niższych maksymalnych dziennych limitów transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.
Karta umożliwia:
• dokonywanie płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem VISA,
• wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem VISA, PLUS,
• wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA oznaczonych emblematem VISA,
• sprawdzanie wysokości dostępnych środków w bankomatach świadczących powyższe usługi,
• płatności w Internecie,
• wypłaty niewielkiej kwoty gotówki z kasy sklepowej przy dokonywaniu płatności kartą (usługa cash back),
• doładowania telefonu komórkowego w sklepowej kasie.
• Wydanie nowej karty - 0 zł
• Wznowienie karty - 0 zł
• Opłata za użytkowanie karty - 0 zł
• Transakcje bezgotówkowe - 0 zł
• Transakcje gotówkowe w bankomatach: Zrzeszenia Banku BPS S.A. i SGB-Banku S.A., Banku BGŻ BNP Paribas S.A., Planet cash4you - 0 zł od transakcji
• Transakcje gotówkowe w pozostałych bankomatach w kraju - 5 zł od transakcji
Unikanie noszenia przy sobie pieniędzy, chroniąc je tym samym przed utratą.
Stały dostęp do środków na rachunku, dzięki akceptacji karty w milionach bankomatów i placówek handlowo-usługowych na całym świecie.
Rozliczenie transakcji w trybie online (tj. z natychmiastowym obciążeniem rachunku).
Dzięki usłudze cash back i możliwości doładowania telefonu komórkowego w sklepowej kasie.
Użytkownik karty może dokonać zastrzeżenia karty:
• telefonicznie* w Contact Center Banku (tel.: +48862155050 lub +48225395050, +48801321456 - całodobowo),
• telefonicznie w dowolnym centrum VISA lub MasterCard,
• osobiście lub telefonicznie w jednostce Banku Spółdzielczego w Suchej Beskidzkiej,
• osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA lub Mastercard.
* Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Użytkownik karty ma obowiązek potwierdzić pisemnie w jednostce Banku Spółdzielczego w Suchej Beskidzkiej, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Zastrzega się kartę:
• w przypadku kradzieży lub utraty, gdy jesteśmy pewni, że nie znajdziemy karty,
• karta zastrzeżona nie może być już użytkowana, nawet po jej odnalezieniu,
• w miejsce karty zastrzeżonej, na wniosek Użytkownika karty, Bank wydaje nową kartę z nowym numerem, okresem ważności i kodem PIN.
Użytkownik karty może dokonać czasowej blokady karty:
• osobiście lub telefonicznie w jednostce Banku Spółdzielczego w Suchej Beskidzkiej,
• osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA lub Mastercard.
Czasowo blokuje się kartę:
• w przypadku jej utraty w bezpiecznym miejscu i spodziewa się jej odnalezienia,
• po odnalezieniu karty czasowo zablokowanej można ją dalej użytkować, należy jednak osobiście odblokować kartę w jednostce Banku,
• jeśli karta nie zostanie znaleziona, Klient może złożyć wniosek o wydanie nowej karty,
• jeżeli Posiadacz rachunku w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia czasowego zablokowania karty nie zgłosi żądania odblokowania karty, karta automatycznie przejdzie w stan blokady stałej.
Rachunki osobiste, karty debetowe, kredyty i depozyty – szeroka gama
produktów finansowych dla Ciebie na atrakcyjnych warunkach. Zarządzaj
szybko i płynnie za pomocą aplikacji mobilnej, bankowości internetowej,
telefonicznie lub w naszej placówce.
Korzystasz aktywnie z
naszych produktów? Koszt obsługi jest jeszcze bardziej przystępny, a
finansowanie uzyskujesz na preferencyjnych zasadach. Realizuj z nami
swoje plany – kupuj online i zbliżeniowo. Inwestuj w siebie, w swój dom i
biznes, a także w projekty eko i oszczędzaj. Sprawdź!
Skontaktuj się z naszymi doradcami, którzy pomogą Ci dokonać najlepszego wyboru.
+ 48 33 874 50 00