• jest międzynarodową kartą płatniczą VISA,
• umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych i internetowych,
• przeznaczona jest dla osób, które cenią wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.
• dokonywanie płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem VISA,
• płatności w Internecie.
• Wydanie nowej karty - 0 zł
• Wznowienie karty - 0 zł
• Opłata za użytkowanie karty - 0 zł* miesięcznie
• Transakcje bezgotówkowe - 0 zł
* opłata nie jest pobierana pod warunkiem dokonania transakcji bezgotówkowych o wartości co najmniej 500 zł w danym miesiącu kalendarzowym, w przeciwnym wypadku opłata za kartę wynosi 3 zł miesięcznie
Łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowe
możliwość płatności w Internecie
Unikanie noszenia przy sobie pieniędzy, chroniąc je tym samym przed utratą. Bezpieczeństwo transakcji.
Użytkownik karty może dokonać zastrzeżenia karty:
• telefonicznie* w Contact Center Banku (tel.: +48862155050 lub +48225395050, +48801321456 - całodobowo),
• telefonicznie w dowolnym centrum VISA lub MasterCard,
• osobiście lub telefonicznie w jednostce Banku Spółdzielczego w Suchej Beskidzkiej,
• osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA lub Mastercard.
*
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Użytkownik karty ma obowiązek
potwierdzić pisemnie w jednostce Banku Spółdzielczego w Suchej
Beskidzkiej, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Zastrzega się kartę:
• w przypadku kradzieży lub utraty, gdy jesteśmy pewni, że nie znajdziemy karty,
• karta zastrzeżona nie może być już użytkowana, nawet po jej odnalezieniu,
•
w miejsce karty zastrzeżonej, na wniosek Użytkownika karty, Bank wydaje
nową kartę z nowym numerem, okresem ważności i kodem PIN.
Użytkownik karty może dokonać czasowej blokady karty:
• osobiście lub telefonicznie w jednostce Banku Spółdzielczego w Suchej Beskidzkiej,
• osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA lub Mastercard.
Czasowo blokuje się kartę:
• w przypadku jej utraty w bezpiecznym miejscu i spodziewa się jej odnalezienia,
•
po odnalezieniu karty czasowo zablokowanej można ją dalej użytkować,
należy jednak osobiście odblokować kartę w jednostce Banku,
• jeśli karta nie zostanie znaleziona, Klient może złożyć wniosek o wydanie nowej karty,
•
jeżeli Posiadacz rachunku w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia
czasowego zablokowania karty nie zgłosi żądania odblokowania karty,
karta automatycznie przejdzie w stan blokady stałej.
Rachunki osobiste, karty debetowe, kredyty i depozyty – szeroka gama
produktów finansowych dla Ciebie na atrakcyjnych warunkach. Zarządzaj
szybko i płynnie za pomocą aplikacji mobilnej, bankowości internetowej,
telefonicznie lub w naszej placówce.
Korzystasz aktywnie z
naszych produktów? Koszt obsługi jest jeszcze bardziej przystępny, a
finansowanie uzyskujesz na preferencyjnych zasadach. Realizuj z nami
swoje plany – kupuj online i zbliżeniowo. Inwestuj w siebie, w swój dom i
biznes, a także w projekty eko i oszczędzaj. Sprawdź!
Skontaktuj się z naszymi doradcami, którzy pomogą Ci dokonać najlepszego wyboru.