Załatw to po sąsiedzku! - nowa kampania wizerunkowa
Wystartowała nowa kampania reklamowa „Załatw to po sąsiedzku”, przygotowana dla Banków Spółdzielczych Zrzeszenia Grupy BPS. Ambasadorem marki jest Tomasz Jakubiak, kucharz i osobowość telewizyjna, znany m.in. z autorskich programów kulinarnych programów „Jakubiak rozgryza Włochy” oraz MasterChef Junior.
Tomasz Jakubiak jest osobą budzącą sympatię i bardzo bezpośrednią. W swoich książkach i programach telewizyjnych często nawiązuje do idei lokalności, dlatego doskonale pasuje do Banków Spółdzielczych i naszych wartości.
W kampanii promocyjnej Tomasz Jakubiak wystąpi jako dobry sąsiad. Można
od niego nie tylko pożyczyć cukier, zostawić pod opieką mieszkanie, czy
zrobić wspólnego grilla. Podpowie też, gdzie i jak skutecznie załatwiać
sprawy bankowe. I zrobi to wiarygodnie, bo – jak pokazują badania
społeczne – zdecydowana większość z nas ma zaufanie do swoich sąsiadów.
Działania promocyjne, które właśnie wspólnie rozpoczynamy, rozwijają ideę „Jesteś u siebie”-
miejsca bliskiego, w którym każdy Klient może skorzystać z dopasowanych
rozwiązań bankowych, rzetelnej obsługi a przy tym zawsze będzie czuć
się swobodnie. Główne hasło kampanii brzmi: „Załatw to po sąsiedzku!”. Podkreślamy w ten sposób lokalny charakter Banków Spółdzielczych oraz naszą otwartość na każdego Klienta.
Podziel się materiałem: