Strona główna angle-right Klienci indywidualni angle-right Aktualności icon_angle_right Załatw to po sąsiedzku! - nowa kampania wizerunkowa

Załatw to po sąsiedzku! - nowa kampania wizerunkowa

Image

Wystartowała nowa kampania reklamowa „Załatw to po sąsiedzku”, przygotowana dla Banków Spółdzielczych Zrzeszenia Grupy BPS.  Ambasadorem marki jest Tomasz Jakubiak, kucharz i osobowość telewizyjna, znany m.in. z autorskich programów kulinarnych programów „Jakubiak rozgryza Włochy” oraz MasterChef Junior.

Tomasz Jakubiak jest osobą budzącą sympatię i bardzo bezpośrednią. W swoich książkach i programach telewizyjnych często nawiązuje do idei lokalności, dlatego doskonale pasuje do Banków Spółdzielczych i naszych wartości.

W kampanii promocyjnej Tomasz Jakubiak wystąpi jako dobry sąsiad. Można od niego nie tylko pożyczyć cukier, zostawić pod opieką mieszkanie, czy zrobić wspólnego grilla. Podpowie też, gdzie i jak skutecznie załatwiać sprawy bankowe. I zrobi to wiarygodnie, bo – jak pokazują badania społeczne – zdecydowana większość z nas ma zaufanie do swoich sąsiadów.

Działania promocyjne, które właśnie wspólnie rozpoczynamy, rozwijają ideę „Jesteś u siebie”- miejsca bliskiego, w którym każdy Klient może skorzystać z dopasowanych rozwiązań bankowych, rzetelnej obsługi a przy tym zawsze będzie czuć się swobodnie. Główne hasło kampanii brzmi: „Załatw to po sąsiedzku!”. Podkreślamy w ten sposób lokalny charakter Banków Spółdzielczych oraz naszą otwartość na każdego Klienta.



Podziel się materiałem: