Przelew na telefon BLIK

Chcesz przelać pieniądze, ale nie masz numeru konta bankowego odbiorcy? To nie problem. Wystarczy przelew na telefon BLIK — łatwo dostępny, natychmiastowy i bezpłatny.


BLIK - zobacz jakie to wygodne


W Aplikacji mobilnej Nasz Bank / BS Sucha Mobilnie dostępne są usługi BLIK. BLIK to nowoczesny system płatności, dzięki któremu przelejesz pieniądze natychmiast na numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA. Dzięki niemu możliwe jest przeprowadzanie transakcji z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.

W ramach usług BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank / BS Sucha Mobilnie klienci mają teraz możliwość wykonania błyskawicznego przelewu, nawet wtedy, gdy nieznany jest numeru konta odbiorcy. Odbiorcę wybiera się z listy kontaktów telefonicznych, które podłączone są do tej usługi w innym lub tym samym banku. Limit kwoty przelewu wynosi 500 zł. Płatności BLIK są bezpieczne – zawsze wykonujesz je, logując się do swojej bankowości mobilnej. BLIK dostępny jest w trybie 24/7 (potrzebny jest tylko dostęp do internetu).

Kto może korzystać z BLIKA?


Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
 • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Suchej Beskidzkiej lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
 • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank / BS Sucha Mobilnie (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację Nasz Bank ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja BS Sucha Mobilnie jest dostępna w sklepie App Store).

Jak zrobić przelew na telefon BLIK?


1. Zaloguj się do aplikacji Nasz Bank / BS Sucha Mobilnie , kliknij w ikonę BLIK i wybierz Przelew na telefon.

2. Wybierz odbiorcę przelewu ze swoich kontaktów lub wpisz jego numer telefonu.

3. Podaj kwotę przelewu, potwierdź dane i kliknij Wykonaj.

Jak odebrać przelew BLIK na telefon?


W aplikacji Nasz Bank / BS Sucha Mobilnie, wejdź w Ustawienia, wybierz BLIK i Przelew na telefon, a następnie zarejestruj swój numer. To wszystko! Przelewy BLIK wysłane na Twój numer telefonu trafią bezpośrednio na Twoje konto.

Przelewy na telefon BLIK

Ikona - znak "odfajkowania"

Wystarczy numer telefonu

Nie musisz znać numeru konta odbiorcy.

Ikona - znak "odfajkowania"

Szybkość transakcji

Szybko przelewasz pieniądze znajomym.

Ikona - znak "odfajkowania"

Bezpieczny przebieg

Każdą transakcję BLIKIEM należy potwierdzić w aplikacji.

Dwóch mężczyzn ściskających dłonie na powitanie

Dopasowujemy swoją ofertę do Twoich oczekiwań – korzystasz z wielu produktów finansowych, jak chcesz i kiedy chcesz.

Rachunki osobiste, karty debetowe, kredyty i depozyty – szeroka gama produktów finansowych dla Ciebie na atrakcyjnych warunkach. Zarządzaj szybko i płynnie za pomocą aplikacji mobilnej, bankowości internetowej, telefonicznie lub w naszej placówce.

Korzystasz aktywnie z naszych produktów? Koszt obsługi jest jeszcze bardziej przystępny, a finansowanie uzyskujesz na preferencyjnych zasadach. Realizuj z nami swoje plany – kupuj online i zbliżeniowo. Inwestuj w siebie, w swój dom i biznes, a także w projekty eko i oszczędzaj. Sprawdź!

Skontaktuj się z nami icon_arrow_white
Konsultantka w słuchawkach z mikrofonem z uśmiechem pozuje do zdjęcia

Potrzebujesz pomocy w wyborze odpowiedniej oferty?

Skontaktuj się z naszymi doradcami, którzy pomogą Ci dokonać najlepszego wyboru.

icon_message + 48 33 874 50 00