Wypłaty z bankomatu bez karty
W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank / BS Sucha Mobilnie wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.
Płatności w sklepie stacjonarnym
Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank / BS Sucha Mobilnie, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.
Płatności w sklepie internetowym
Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank / BS Sucha Mobilnie, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.
1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank / BS Sucha Mobilnie.
3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
• aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank / BS Sucha Mobilnie,
• stosuj oprogramowanie antywirusowe,
• stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
• aktualizuj przeglądarki internetowe.
4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank / BS Sucha Mobilnie i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank / BS Sucha Mobilnie. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku.
Rachunki osobiste, karty debetowe, kredyty i depozyty – szeroka gama
produktów finansowych dla Ciebie na atrakcyjnych warunkach. Zarządzaj
szybko i płynnie za pomocą aplikacji mobilnej, bankowości internetowej,
telefonicznie lub w naszej placówce.
Korzystasz aktywnie z
naszych produktów? Koszt obsługi jest jeszcze bardziej przystępny, a
finansowanie uzyskujesz na preferencyjnych zasadach. Realizuj z nami
swoje plany – kupuj online i zbliżeniowo. Inwestuj w siebie, w swój dom i
biznes, a także w projekty eko i oszczędzaj. Sprawdź!
Skontaktuj się z naszymi doradcami, którzy pomogą Ci dokonać najlepszego wyboru.
+ 48 33 874 50 00